Generelle vilkår og betingelser for salg

Når du placerer en ordre hos Wok Verden, accepterer du de nedenstående vilkår. Disse er tilvejebragt for at sikre, at begge parter er bekendte med og enige i denne aftale for at beskytte hinanden og sætte forventninger til vores service.

1. Generelt

Under forbehold af lagerbeholdning bestræber vi os på at have en præcis lagerstatus, men indimellem kan der opstå lagermangel, og vi er muligvis ikke i stand til at levere alle varer på tidspunktet for dit køb. I så fald vil vi kontakte dig for at afklare, om du foretrækker at vente på, at den udsolgte vare bliver genopfyldt, eller om du foretrækker en kupon.

2. Forsendelsesomkostninger
Forsendelsesomkostningerne beregnes ved kassen baseret på vægt, dimensioner og især destinationsstedet for varerne i din ordre. Betalingen af forsendelsesomkostningerne opkræves ved købet. Denne pris er den endelige pris for din ordre for forsendelsesomkostningerne.


3. Retur

Returbetingelserne kan findes på siden for Retur- og refusionspolitik, hvis link du finder i bunden af siden.


4. Leveringsbetingelser

Ordrer sendt internationalt kan normalt være undervejs op til 4 dage. I undtagelsestilfælde kan denne periode dog være længere (op til 20 dage). Dette varierer meget og afhænger af den valgte forsendelsesmetode og leverandøren forbundet med varerne i din ordre.


Forsendelsestid

Ordrer behandles normalt inden for 2 arbejdsdage efter betaling af ordren. Faktisk tillader vi en frist på 24 timer, så leveringsadressen kan ændres.


Vores teams kontakter varelagrene fra mandag til fredag ​​i almindelige arbejdstider, undtagen på nationale helligdage, hvor forsendelse hos lagrene ikke er aktiveret.

Når du placerer en ordre hos Wok Verden, er den maksimale forsendelsesvarighed 5 arbejdsdage. Ordrer sendes ofte før 5 arbejdsdage. Dog kan levering i denne turbulente tid tage op til 2 til 4 uger.

Det er vigtigt at bemærke forskellen mellem forsendelse og levering. Levering svarer til transporten af ​​varer og sikringen af ​​deres videreførsel til en destinationsadresse. Hvorimod forsendelse er handlingen at sende varerne i en ordre.

Af denne grund kan leveringstiden i undtagelsestilfælde være op til 5 uger (2 arbejdsdage for ordrebehandling, 5 arbejdsdage for forsendelse og 4 ugers levering).

Dette er de ekstraordinære samlede frister, men Wok Verden ønsker at informere dig for at undgå enhver kilde til ulejlighed. Når denne leveringsfrist, dvs. 5 uger, er overskredet, ønsker vi at tilfredsstille dig.

For at opnå dette tilbyder vi løsninger som at returnere din ordre for vores regning eller oprette et gavekort, hvis værdi overstiger beløbet af din oprindelige ordre. Selvom det næsten aldrig sker, bliver Wok Verden langsomt offer for sin succes, og vi foretrækker at forudse sådanne situationer og lade dig vide, hvordan vores politik med hensyn til kundeservice ser ud.

Derfor, hvis du har modtaget din e-mail med ordrebekræftelsen for 5 uger siden eller mere, bedes du enten svare på e-mailen med ordrebekræftelsen eller sende os en e-mail på info@wok-group.com.

Og for at din e-mail bliver behandlet så hurtigt som muligt, anbefaler vi, at du inkluderer følgende oplysninger i din e-mail:

– Dit ordrenummer

– Den e-mail-adresse, der blev brugt ved din ordre

– Navn

– Fornavn

– Indholdet af din ordre (selv kun omtrent)

– Datoen for din ordre

Når du sender os en e-mail på info@wok-group.com, anbefaler vi også, at du angiver “Leveringstid – dit ordrenummer” som emnet for din e-mail.

Eksempel: “Leveringstid – 125698”

Medarbejdere ansvarlige for kundeservice hos Wok Verden vil svare dig inden for 24 arbejdstimer via e-mail for at håndtere din situation.

4. 4 Ændring af leveringsadresse
Ved anmodninger om ændring af leveringsadresse er vi i stand til at ændre adressen når som helst før ordren afsendes.

4.5 Forsendelse til postboks
Wok Verden vil kun sende til postboksadresser ved hjælp af posttjenester. Vi er i øjeblikket ikke i stand til at tilbyde kurertjenester på disse steder.

4.6 Forsendelse til militæradresser
Vi er i stand til at sende til militæradresser ved hjælp af USPS. Vi er dog ikke i stand til at tilbyde denne service ved brug af kurertjenester.

4.7 Udsolgte varer
Hvis en vare er udsolgt, vil vi kontakte dig for at finde ud af, om du foretrækker at vente på genopfyldning af den udsolgte vare, eller om du foretrækker et gavekort. Dette gavekort vil have en højere værdi end beløbet af din oprindelige ordre.


4.8 Overskridelse af leveringstid
Hvis leveringstiden har overskredet den forventede frist, bedes du kontakte os på e-mailadressen info
@wok-group.com så vi kan behandle din anmodning.


5. Sporingsmeddelelser
Ved forsendelse vil du modtage et sporingslink, hvorfra du kan følge fremskridtet af din forsendelse baseret på de seneste opdateringer, der er gjort tilgængelige af transportudbyderen.

6. Pakker beskadiget under transport
Hvis du opdager, at en pakke er blevet beskadiget under transporten, bedes du nægte at modtage leveringen om muligt og kontakte vores kundeservice. Hvis pakken er blevet leveret uden din tilstedeværelse, bedes du kontakte de medlemmer af kundeservice dedikeret til Wok Verden på e-mailadressen an info
@wok-group.com.


7. Told og skatter
7.1 Moms
Momsen er allerede opkrævet på prisen på varerne, som det er angivet på Wok Verden ved afgivelse af din ordre.

7.2 Importtold og skatter
Der kan forekomme importtold og skatter på internationale forsendelser ved ankomst til bestemmelseslandet. Dette varierer fra land til land, og Wok Verden anbefaler dig at være opmærksom på disse mulige omkostninger, før du afgiver en ordre hos os. Hvis du nægter at betale told og skatter ved ankomsten til dit bestemmelsesland, vil varerne blive returneret til Wok Verden for kundens regning, og kunden vil modtage en refusion af værdien af de betalte varer minus omkostningerne til returforsendelse. Omkostningerne til den oprindelige forsendelse vil ikke blive refunderet.

8. Afbestillinger

Hvis du ændrer mening, før du har modtaget din ordre på Wok Verden
, kan vi acceptere afbestillinger når som helst før ordren afsendes. Hvis en ordre allerede er afsendt, se venligst vores refusionspolitik, som du kan finde i bunden af siden.

9. Forsikring

Pakkerne er forsikret mod skader og tab op til det beløb, som fragtføreren har angivet. Tabet bekræftes i tilfælde, hvor posttjenesten bekræfter tabet. En af posttjenesten bekræftet levering anses for gyldig. Faktisk har Wok Verden
oplevet et for højt antal tilfælde, hvor desværre uærlige kunder har meddelt, at de ikke blev leveret, så vi kan ikke kun stole på kundens udsagn. Ikke desto mindre vil Wok Verden gøre sit bedste for at tilfredsstille dig ved at sende dig varerne fra din ordre for vores regning eller ved at tilbyde dig et gavekort, hvis værdi overstiger beløbet af din oprindelige ordre.

9.1 Procedurer for pakker, der er beskadiget under transport

Vi vil foretage en refusion eller erstatning ved at anvende retur- og refusionspolitikken, hvortil du kan finde et link nederst på siden.


9.2 Procedurer for pakker, der går tabt under transport

Hvis posttjenesten bekræfter et tab under transport, vil Wok Verden
gøre sit bedste for at tilfredsstille dig ved at sende dig varerne fra din ordre for vores regning eller ved at tilbyde dig et gavekort, hvis værdi overstiger beløbet af din oprindelige ordre.


10. Kundeservice

For forespørgsler til kundeservice, send venligst en e-mail til info
@wok-group.com.

Forsendelsespolitik | Wok Verden Når du afgiver en ordre hos Wok Verden, accepterer du de nedenstående betingelser. Disse er tilvejebragt for at sikre, at begge parter kender og er enige i denne aftale for at beskytte hinanden og sætte forventninger til vores service.