Politik for refusion

RETURNERING

—-


Vores politik varer i 14 dage. Hvis der er gået 14 dage siden dit køb, kan vi desværre ikke tilbyde dig en tilbagebetaling eller ombytning.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand som da du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.

Mange typer produkter kan ikke returneres. Letfordærvelige varer som f.eks. mad, blomster eller blade kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke intime eller sanitære produkter, farlige produkter eller brændbare gasser eller væsker.

Andre varer, der ikke kan returneres:
* Gavekort
* Software til download
* Visse produkter til sundhedspleje og personlig pleje


For at returnere skal du fremvise en kvittering eller et købsbevis for os.

Vis venligst ikke at returnere dit køb til producenten.

Der er visse situationer, hvor kun en delvis tilbagebetaling vil blive givet: (hvis relevant)
* Bøger med tydelige tegn på brug.
* CD’er, DVD’er, VHS-bånd, software, videospil, bånd eller vinylplader, der er blevet åbnet.
* Enhver vare, der ikke er i original stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes en fejl fra vores side.
* Enhver vare, der returneres mere end 14 dage efter levering.

Refusioner (hvis nogen)
Når vi har modtaget og inspiceret den returnerede vare, sender vi dig en e-mail, der bekræfter, at vi har modtaget den. Vi vil også informere dig om vores beslutning om at godkende eller afvise din anmodning om tilbagebetaling.
Hvis din anmodning godkendes, vil din tilbagebetaling blive behandlet, og en kreditering vil automatisk blive foretaget på dit kreditkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for et antal dage.

Sene eller manglende refusioner (hvis nogen)
Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion, bedes du tjekke din bankkonto igen først.
Derpå skal du kontakte din kreditkortudsteder, da der kan være en forsinkelse, før din tilbagebetaling er officielt bogført.
Derpå skal du kontakte din bank. Der er ofte en behandlingstid, før en tilbagebetaling er bogført.
Hvis du efter at have gennemført alle disse trin stadig ikke har modtaget din tilbagebetaling, bedes du kontakte os på info@wok-group.com

Udsolgte varer (hvis der er nogen)
Kun varer med en listepris kan refunderes. Udsalgsvarer kan desværre ikke refunderes.

Ombytning (hvis relevant)
Vi erstatter kun en vare, hvis den er defekt eller beskadiget. Hvis du i dette tilfælde ønsker at ombytte den til den samme vare, bedes du sende os en e-mail på info@wok-group.com og sende os din vare til den angivne adresse.

Gaver
Hvis den returnerede vare blev identificeret som en gave på købstidspunktet og blev sendt direkte til dig, vil du modtage en gavekredit svarende til værdien af din returnering. Når vi modtager den returnerede vare, vil du få et gavekort tilsendt.

Hvis varen ikke blev identificeret som en gave på købstidspunktet, eller hvis gavegiveren foretrak at modtage varen først og give den til dig senere, sender vi en tilbagebetaling til gavegiveren, og han eller hun vil vide, at du har returneret varen.

Sendelse
For at returnere en vare skal du sende den til den angivne adresse.
Du er ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en tilbagebetaling, fratrækkes returforsendelsesomkostningerne.

Afhængigt af hvor du bor, kan det variere, hvor lang tid det tager at modtage dit ombyttede produkt.

Hvis du sender en vare til en værdi af mere end 75 £, bør du overveje at bruge en leveringstjeneste, der giver dig mulighed for at spore forsendelsen eller købe en leveringsforsikring. Vi garanterer ikke, at vi vil modtage den vare, du returnerer.

REGNERING


Når vi har modtaget og inspiceret den returnerede vare, sender vi dig en e-mail for at bekræfte, at vi har modtaget den. Vi vil også informere dig om vores beslutning om at godkende eller afvise din anmodning om tilbagebetaling.
Hvis din anmodning godkendes, vil din tilbagebetaling blive behandlet, og der vil automatisk blive foretaget en kreditering på dit kreditkort eller på din oprindelige betalingsmetode inden for et antal dage.

Jeg har ikke modtaget min refusion, hvad skal jeg gøre?

Hvis du endnu ikke har modtaget din refusion, skal du først tjekke din bankkonto igen. Derefter skal du kontakte din kreditkortudsteder, da der kan være en forsinkelse, før din refusion er officielt bogført.
Derpå skal du kontakte din bank. Der er ofte en behandlingstid påkrævet, før en tilbagebetaling er bogført.
Hvis du efter at have gennemført alle disse trin stadig ikke har modtaget din tilbagebetaling, bedes du kontakte os på : info@wok-group.com